Justine's cupcake na Facebooku!

czwartek, 11 września 2014

Wait a second

Znacie takie uczucie, jakby ktoś wytarł was gumką od środka? Szczerze nie polecam. Właściwie nie bardzo można nazwać ten 'stan' uczuciem, bo wtedy nie czuje się nic. Głupią obojętność, kiedy na niczym nam nie zależy i wszystko przestaje być ważne. Skąd się to bierze? U mnie czasami wiąże się to z tęsknotą. Prawdę mówiąc, nie sądziłam, że to potrafię. Ostatni raz, kiedy tak bardzo za kimś tęskniłam, to było, kiedy pojechałam na swoje pierwsze kolonie. Pisząc pocztówkę do mamy, moczyłam ją łzami (kartkę, nie mamę). Teraz może tak nie rozpaczam, ale kiedy pomyślę o tej osobie, czuję szczęście, ciepło i miękki dotyk. Jednak ta chwila trwa tak krótko, że nie zdążam się nią nacieszyć. Za szybko przychodzi smutek, świadomość odległości i... po prostu tęsknota. Tak, na to wygląda, że nauczyłam się czegoś nowego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz