Justine's cupcake na Facebooku!

sobota, 7 czerwca 2014

Suspense is controlling my mind

Pani A pomogła. W zasadzie nie wiem, czy coś się zmieniło. Może tylko moje podejście, bo nadal jest tak, jak wcześniej, ale ja odbieram to inaczej. Sama nie wiem (co za nowość). W sumie powinnam być trochę przygnębiona, bo dowiedziałam się dzisiaj, że będę musiała usunąc wszystkie ósemki (chodzi o zęby). Jakoś bym to przełknęła, tylko że trzeba je wyjąć z dziąsła. Ohyda. Brrr. W szkole został mi ostatni ciężki tydzień, a potem w zasadzie wakacje! Żeby ta szkoła już się skończyła. Żebym mogła spać do 8.30, czytać książki cały dzień i nosić krótkie spodenki. 
Przed chwilą jadłam najlepsze jedzenie, jakie istnieje tylko latem. Ryż z truskawkami. Niewiele potrzeba, by być w niebie. Pycha, pycha. I nawet nie wymaga przepisu :) Ryż polewam jogurtem naturalnym, słodzę i kroję na to truskawki. Już się nie mogę doczekać następnego razu! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz