Justine's cupcake na Facebooku!

środa, 4 czerwca 2014

Jestem jestem kamykiem lecącym w twoje okno

Po basenie czuję się jak wykręcona ścierka :( Czekam tylko, aż ta durna szkoła się skończy i będę mogła robić, co chcę. Na razie ogladam YT i czekam, aż wyschną mi paznokcie. Swoją drogą, chciałabym być teraz na żaglach. To taki wyjazd z neszej szkoły, ale jest ograniczona liczba miejsc, a ja nie zostałam wylosowana, fuck. Na polskim omawiamy Dziady, więc nudzę się bardziej niż zwykle.  Asortyment szkolnego bufetu już strasznie mi obrzydł. A za tydzień mam jeszcze sprawdzian z fizyki. Pani Lidio, co to ma znaczyć?! Że też jej się jeszcze chce. Mimo wszystko mam dzisiaj całkiem dobry humor. Nie boli mnie głowa, wyspałam się. Może to dzięki pani A.? Sama nie wiem, pewnie to tylko placebo. Wyszłabym na dwór, ale muszę napisać list motywacyjny. Po co to komu? ;'( Niech to się skończy, błagam. Proszę, DAJ MI SIŁĘ. 


Wiem, gimbusiarska wyklejanka, ale podoba mi się. No i mam sentyment do zdjęcia z Wwy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz