Justine's cupcake na Facebooku!

piątek, 6 czerwca 2014

Shouldn't talk about it

Miałam tego nie robić. Obiecywałam sobie, miałam uczyć się na własnych błędach. No i co? Jak zwykle uległam. I kupiłam dżinsy z h&m'u. Wiedziałam, że rozciągają się po praniu, to mnie jednak nie powstrzymało. Istnieje bowiem mój pewien mały mankament - to, że jestem wysoka, nigdy nie pozwala mi kupić takich spodni, jakie mi się podobają. Zwykle jest tak: idę do przymierzalni, wkładam Mki i co? W pasie za duże, ale nie sięgają nawet kostek. W założeniu, oczywiście, że nie są to spodnie 7/8 ani innej kosmicznej długości. I co począć? te z h&m'u pasowały idealnie. Na długość i w pasie jednocześnie. Jak to możliwe? Nie zastanawiając się długo - kupiłam je. Zobaczymy, co z nich zostanie po pierwszym praniu. Zakupy są fajne, ale męczące. Złazić taką wielką galerię to duży wysiłek. I jeszcze nie wydać nic na jedzenie - prawie niemożliwe. To był udany dzień, mimo że nie było mnie w domu jakieś 14 godzin. A domownik ze mnie rasowy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz