Justine's cupcake na Facebooku!

czwartek, 29 stycznia 2015

Be yourself, everyone else is already taken

Nie wiem, co napisać. Ostatnio mam taki dobry humor, byłam na białej szkole i chyba po raz pierwszy w życiu nie chcę ferii. Będę tęsknić, naprawdę! Dwa tygodnie bez tych wszystkich śmieszków... W ciągu miesiąca moje życie totalnie przewróciło się do góry nogami. Po prostu COŚ się zmieniło, a to pociągnęło za sobą inne zmiany, tylko na lepsze. Nawet wierzę już w siebie, niektóre zachowania aż mnie samą dziwią. Ale to dobrze. Myślę, że właśnie tego było mi trzeba. Przejrzałam sobie mój pamiętnik i dotarłam do daty 24 lutego 2k14. Napisałam wtedy tylko "najgorszy dzień w moim życiu". Nie pamiętam, co wtedy wprawiło mnie w tak koszmarny nastrój, ale cieszę się, że to już minęło. Mam to za sobą. Wygrałam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz